Ugrás a fő tartalomra

Régi történet újraindulása

Helló mindenkinek!

Úgy döntöttem, hogy újra feltöltöm az egyik legrégebbi történetemet, amiről a blog is kapta a nevét.

Link: Szabdald szét, Jigoku Gaki!

Remélem, mindenkinek tetszeni fog. Nem módosítottam rajta túl sok mindent, úgy döntöttem, meghagyom, ahogy volt.

Üdv:
Denem

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Ki itt belépsz, hagyj fel minden reménnyel..." - Dante

Na jó, azért ennyire ne vegyük véresen komolyan.  Gondoltam, a történethez készítek egy blogot, ahol nyomon tudjátok követni, hogy mikor hol tartok adott fejezetekkel, esetlegesen töltök fel képeket és videókat. Zene is lesz majd dögivel, ki hogy bírja a stílusomat (xD), és persze a lényeg, hogy ha jól láttam, akkor kommentálni is lehet, szóval várom a véleményeket. :) Azt hiszem, előjáróban ennyi lenne. Denem :)

Történet

Először is, bocsánat mindenkitől, de sajnos megint nagyon el vagyok maradva, önmagamhoz képest is. :S Elég ciki ezt mondani, mint írópalánta, de ez a nagy harci helyzet jelenleg. Így most papír formájában próbálom meg levetíteni magam elé a történet újabb fejezeteit, több-kevesebb sikerrel. Ráadásul a folytatás megvan fejben, csak épp a Fullbring-arc az, amin egyszerűen nem bírok túljutni. Valamiért nagyon ellenszenves ez a rész, viszont lényeges a folytatás miatt, szóval most jól megszívattam magam, ahogy azt kell. -.-' De, azért megpróbálok igyekezni, addig is napi "szívdöglesztő" nektek. :)